Tijdens de energieke Business Game: Klant Erger Je Niet ervaren de deelnemers op een interactieve manier wat klantgericht samenwerken is, wat het belang ervan is, en hoe je die inzichten toepast in de eigen werksituatie. Leerzaam voor iedereen in het bedrijfsleven die met of voor klanten werkt!
Wat ga je doen: Vooraf bespreken we samen de doelstellingen. Daarna gaan we op spelenderwijs aan de slag en leer je door middel van de kracht van serious gaming hoe belangrijk klantgericht werken is. Thema’s zoals van buiten naar binnen kijken, klantbehoeften, klanttevredenheid, klantcommunicatie en het creëren van ambassadeurs zijn de rode draad door de game. Ook onderlinge samenwerking en het delen van klantinformatie spelen een belangrijke rol. Tot slot bespreken we kort hoe we het geleerde kunnen toepassen in de praktijk.
Waar wil je op focussen? Samenwerkingstrajecten: Klant Erger Je Niet brengt teams dichter bij elkaar en creëert een gezamenlijke taal en wij-gevoel.
Klantgerichtheidstraject: Klant Erger Je Niet zorgt voor een leerervaring met veel effect op klantgericht samenwerken.
Klantfocus vergroten: Als kick-off helpt de game om de focus bij alle medewerkers op klantgerichtheid te krijgen.
Het is iedere keer weer mooi om te zien hoe de deelnemers zich inleven in hun rol en het geleerde meenemen in de praktijk.
Overige informatie
Te boeken van 6 tot 250 personen
Voor groepen groter dan 40 personen wordt maatwerk aangeboden
Locatie voorwaarden en benodigdheden
Per team van 14 personen is er gemiddeld 75m2 aan ruimte nodig
Er dient per team 1 flip-over en audiovisuele middelen aanwezig te zijn
De activiteit kan alleen binnen plaatsvinden
Deze activiteit wordt door heel Nederland verzorgd
Voor de eilanden wordt een meerprijs berekend
Businessgame “klant erger je niet” bij jou op kantoor
240 min
6 – 250
vanaf 369,69
Customer service is an attitude, not a department.
Ontdek hoe je van een klant een ambassadeur maakt tijdens de interactieve business game Klant Erger Je Niet